Loading...
Keramika Bránice SK Keramika Bránice

Potrebujete poradiť, alebo objednať?  +420 702 333 171  (po-pá 8-18 h)

Obchodné podmienky

Provozovatel internetového portálu : Keramika Branice

Název spoločnosti: 

Michaela Hanzlíčková - Keramika Bránice
Moravské Bránice 34 
Dolní Kounice 664 64
Stát: Česká republika
IČ: 14196204


Zodpovedná osoba :  Radek Rybnikář   Tel.č. +420 702 333 171

 Pracovná doba :  NONSTOP

1) O registrácii

"Prehlašujeme, že data slúžia iba pre  účely identifikácie pri nákupe vo firme www.keramikabranice.cz a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím zo zasielaním ponúkových e-mailov z internetového obchodu firmy www.keramikabranice.cz, v súladu zo zákonom č. 480/2004 Sb. O niektorých službách informačnej spoločnosti."

Ponúkové e-maily budú zasielané maximálne dvakrát do mesiaca a velkosť jednotlivých e-mailových zpráv neprekročí 50kB. Službu zasielaním noviniek e-mailem možte kedykolvek zrušiť na e-mailovej adrese: info@keramikabranice.sk alebo na uvedenej pevnej adrese.

Objednávky idú uskutočniť  aj bez registrácie


2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktoré nebolo skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar skladom alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, či sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.
3) Storno objednávky
Ak urobíte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.


4) Druhy dopravy verejnými prepravcovi:
Tovar doručovaný DPD 

Cena poštovného nezahŕňa žiadne ďalšie služby, pretože je ani DPD neponúka. Pokiaľ nebude objednávajúci zastihnutý, dostane do informacie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť, alebo požiadať o opätovné doručenie. U týchto zásielok je aj možná komunikácia s dopravcom. 
U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba u prevzatia!
POZOR! Ak je balík viditeľne poškodený alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielka je obvykle doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

5) Záruka
V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť dátumom prevzatia tovaru. Záručná lehota je uvedená u každého výrobku v detaile tovaru. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy.

6) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
7) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne ​​uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia - toto musí odsúhlasiť obe strany.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. V medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený Tovar poškodený len čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takomto prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takomto prípade vracia len takto zníženú kúpnu cenu.

Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru.
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:

na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
na dodávku tovaru alebo Služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,
na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší Kupujúci ich originálny obal,
na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.


8) Zposob dopravy a doručenia
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.

Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

Adresa pre reklamácie je
Michaela Hanzlíčková - Keramika Bránice
Moravské Bránice 34 
Dolní Kounice 664 64
Stát: Česká republika
IČ: 14196204 Tovar, ktorý budete zasielať späť na našu adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom. Ako zásielku pripraviť K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaceho papiera alebo kartónu, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené len na bankový účet (nezabudnite ho uviesť). 9) Spôsoby úhrady Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky ceny sú uvedené vždy v slovenských korunách. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy. bankový prevod - tovar Vám zašleme po obdržaní platby dobierka - objednaný tovar Vám pošleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti

10) Bezpečnosť

Všetky interné informácie (heslá, mená, operácie) sa šifrujú. Pre zvýšenie rýchlosti nešifruje všeobecné informácie (informácie o jednotlivých položkách tovaru).

11) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodené alebo nefunkčné, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

12) Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musí byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závad

 13) Ako postupovať
V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu VAŠE ADRIES. K tovaru priložte pokiaľ možno doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaceho papiera alebo kartónu, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť.
O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedíciu balíku a termíne doručenia.
Tovar musí byť na prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu.
Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.
Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijaté iba riadne vyčistené.


Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Michaela Hanzlíčková - Keramika Bránice

Obchodné podmienky sú platné od 1.1.2014 do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli účinné k dátumu nákupu.